11 Mayıs 2010 Salı

yolcudur

iştahım acayip azalmıştı. günde tek öğün yiyordum neredeyse. sabah peynirli tost. bir de ayran içiyordum, kavanoza yoğurt ve suyu koyup çalkalayıp çalkalayıp. bulduğum en pratik yöntem buydu. ara ara kramp giriyordu mideme. sigarayı söndürüyordum hemen. çok önce akşam yemeklerinde bir demet maydonoz yiyordum. yemek yapmaya üşendiğimden, canım istemediğinden. şimdi de ayran işte... gece aç yatıp sabah başım dönerek...
öte yandan bir kokain bağımlısı gibi. çok konuşup, koşturarak. bir neş'e, gözler apaçık. gözlerimin altı çöküyordu. hızla zayıflıyordum. zayıflamayı hiç istemiyordum.
bugün yola çıkınca, ayvalık'tan izmir, izmir'den istanbul, kazakistan. o zaman geçecek. yirmidört saat içinde dört şehir görünce... onu görünce...
bir hafta sonra istanbul, izmir ve ayvalık'a dönmek üzere.

*resim, özlem akın'ın kuklalarından.

0 yorum:

Yorum Gönder