20 Mayıs 2010 Perşembe

jefferson airplane

aktau havaalanında sıkıntıyla beraber bekliyoruz. saat 05:30. ben geleli iki, sıkıntı geleli bir saat oldu. okuyamadığım kiril dergiler bitti. yanımdan bir sürü insanlar geçti. topuklu ayakkabılı, allı pullu kazak kadınları...

arada birileri pasaport istedi. biri kaç para paran var dedi. anlamadım. türkçe bilen, anlamiyorsun, dedi, güldü. o bir şey sormamış zaten. "bavulunun tutma şeysi kırık," demeye gelmiş.
sıkıntıyı içeride bırakıp sigara içmeye çıktım. girişlerin sonuncusunda bantadam kol çantamı tam ortada durdurdu. şaka yapmış oldu, gülmüş bulunduk.

sıkıntıya şikayetlerimi ilettim: "uykum var, ışık çok parlak, özledim." hiç oralı olmadı.
altıda kalkacağı rivayet, sayahat seyahat, zaman ötesi bir firma. o yüzden bir sigara daha. ve bantadamın sürpriz esprileri.

....

-şimdi evdeyim. 
-o deseni ben çizmedim, titreyen otobüste sıkıntı çizdi.
-herkes iyi geceler geçirsin. kimse bir şeyi beklemesin.

0 yorum:

Yorum Gönder