11 Ekim 2009 Pazar

kursiyer

duvar

perşembe günü karikatürcüler derneğine gittim.
kazakistan'dayken sık sık arıyordum, kurs açıp açmayacaklarını öğrenmek için. "şu tarihte," deseler, atlayıp gelecektim.
kurs açmayacaklarmış, bir ihtimal atölye çalışması... o da olur da tarih belirsiz.
"toplantılara gel," dedi, cem koç. cem koç derneğin izmir temsilcisi. "orada istediklerini sorabilirsin, çizerlerle tanışırsın."
asıl ihtiyacım, planlı bir çalışma içerisinde eksikliklerimi bir an önce gidermek.

uzun zamandır çizerek para kazanıyorum. ama gel gör ki hareket halindeki bir insanı çizmeyi beceremem. perspektif desen sıfır.  zor bir resmin bile kopyasını yapabilirim (hepsinin değil tabi) fakat üç boyutlu nesneleri resim kağıdına aktaramam.

neden resim değil de karikatür kursu? çünkü bir şeyi az ve öz çizgiyle izleyene aktarmam gerek. resmin inceliklerini öğrenmek çok dolambaçlı bir yol benim için.

bakalım bakalım... toplantıya kadar kendi kendime çalışmaya, beceremeyince de sinirlenmeye devam edeyim.

0 yorum:

Yorum Gönder