16 Eylül 2009 Çarşamba

tebdili tema

bir süredir burası için yazmaya başladığım hiçbir yazının sonu gelmiyordu. bu durum alışkanlığa dönüşmek üzereyken sorunu buldum : blog görünümü. ucu yakılmış saman kağıt, dar yazı alanı, dikkat dağıtan sağ ve sol yandaki linkler...

sorunu buldum; çözmeye karar verdim. ne istediğimi az çok biliyordum. beyaz değil ama açık renk bir yazı zemini, bütün linkler sağda, sol taraf yalnızca yazıya ayrılacak ve mümkün olduğunca sade, süssüz bir blog sayfası.

hemen bakmaya başladım wordpressin temalarına. bakıyorum da, gözüm saman rengine yakın olanlara, defter yaprağı gibi görünenlere, rengin, özellikle kırmızının yoğun olduğu temalara kayıyor. anlaşıldı ki düşündüğüm kadar sade bir blog sayfam olmayacak.

zorlu bir süreçten sonra işte bu gördüğünüz renk ve düzende karar kıldım.

henüz bitmiş değil. ingilizce kelimeler türkçeleştirilecek. yukarıdaki logonun yanına belki bir resim...

yazılarım bundan sonra da yarım kalırsa "yanlış teşhismiş," diyeceğim.

2 yorum:

sherlotte dedi ki...

güzel bence bu

janus dedi ki...

ben de sevdim, iç sıkıcı değil.

Yorum Gönder