5 Nisan 2010 Pazartesi

bahçede

mesela bir saattir değişik yollar bulmak için toprağı kazıp kazıp yeraltından yeryüzüne hiçbir çıkışı beğenmeyen köstebek gibi yazıp duruyorum. .

bahçe duvarını boyadım. bahçeye çilek ektim.  bir sürü de çiçek... aslanağzı, papatya, ortanca, karanfil... içeri giremedim.  iki sarmısak taşına iki mum. teybe murathan mungan şarkıları...
kelimelerin yetersizliğini unutup anlatayım istedim, bilgisayarı bahçeye çıkardım. hafif serin, hırka giydim. gökyüzüne baktım, hangi yıldız hangisi, öğrenmek lazım, derken ritüelmen dilek dilerken tam da o anda yıldız kaydı. bu tesadüften yüz bulup bir dilek daha diledim, başka bir hareket olmadı.

saat 23:53,  her yer karanlık, karşı bahçeden gelen limon çiçeği kokusu ve ben duvarlarla çevrili, yanımda birkaç çiçekle birlikte gökyüzünü görebilmekten sonsuz mutluyum.

2 yorum:

lillian dedi ki...

kıskançlık sarmış dört bir yanımı
baktığım her yerde evin duruyor,
ben evini düşünmek istemesem de
bana her şey bahçeni hatırlatıyooor

beraber oturduk biz o koltukta
beraber yedik ahşap masada
ben evini düşünmek istemesem de
bana her şey evini hatırlatıyoooor :)))

janus dedi ki...

buyur gel, koş gel biricim kardeşim.
bahçede çiçeklere rakı içirelim :))

Yorum Gönder