8 Kasım 2009 Pazar

cevabı dostum, rüzgarda bunun

anlar, günler üst üste.
yolculuklar, güzel koşuşturmalar... hızım, yaşamın hızına yakın akıyor.

yorgunluktan ölüyorum. bugün bu ayda tam yarım saat sonra doğacağım, belki o yüzden.

güzel kitaplar okuyorum, anlatacağım.
yolculukları da... gördüklerimi ve düşündüklerimi de. yazmaya değer olup olmadıklarını, benim haklarını verip veremeyeceğimi ölçerek.

şimdi en iyisi beni geceyle bütünleştirecek tek bir şarkı dinleyip uyumak.
madem birkaç gündür annemlerin yanındaydım, çocukluğuma gidip gidip geldim, oradan bir şarkı olsun.
geceleri babamla birbirimize müzik dinleterek geçirdik, ikimizin de sevdiği bir şarkı olsun.

o zamanlardan, en çok dinleyip bana dinlettiklerinden, joan baez. ondan 'blowin' in the wind.'
bilgesu erenus'un 'cevabı dostum, rüzgarda bunun.' türkçesi. bu da o günlerden.

şimdi gecenin içine kapanmış hücrelerini bu şarkıyla canlandırmanın vakti. tabi sonra uyumanın.

0 yorum:

Yorum Gönder