8 Ekim 2009 Perşembe

yol su elektrik, vs.

önce bir doz tom waits...

dün öğlen 12:30'da izmir'e geldim. cumartesi gecesi istanbul'daydım. neyse ki havaalanında sabahlamam gerekmedi bu kez, bir arkadaşın ailesinin evinde kaldım. güzel ama biraz yorucuydu. iki taraf da birbirini tanımıyor; onlar beni rahat ettirmeye çalışırken ben onları rahatsız etmemeye uğraşıyorum.
nihayetinde sabah 11, bol sarsıntılı, bol çığlıklı izmir uçağına bindim, buradayım.
geç kalırım korkusuyla gece pek uyuyamamıştım. yol da yorucu geçince tüm gün hayalet gibi dolaştım.

ama güzeldi. buraya dönmek hep güzel. orası bir balık için küçük, durgun göl nasılsa benim için öyle. güvenli, bilindik... burası okyanus. ikisinin de iyi ve kötü yönleri ayrı.

geldiğimden beri elektrik kesik. bol bol küfrettiğim fatura ödeme noktası, ta temmuzda yatırdığımız parayı iki gün önce ödemiş tedaşa. saat mühürlendikten sonra. altıdan sonra açılacak, dediler, bakalım...

not: yukarıdakileri pazartesi günü yazmıştım deftere. elektrik bugün, çarşamba günü açıldı. hata, ödeme noktasında değil, tedaştaymış. binbir telefon ve karşılıklı varsayımlardan sonra öğrendik böyle olduğunu. hala söyleniyorum tedaş nezdinde bütün kurumlara ama çok da sevindim geldiğine, o ayrı.

0 yorum:

Yorum Gönder