22 Ağustos 2009 Cumartesi

yeniden

yazmayalı tam onbeş ay olmuş bu saman kağıdı bloga. neye alışırsan öyle gidiyor.

neler neler oldu  bu zamanda?

-kazakistan'dan ayrılma, üç ay sonra geri dönme.

-bir aya yakın zagreb yaşantısı.

-interraille kısa bir avrupa yolculuğu. (insan birkaç satır olsun, not tutmaz mı?)

-bornova'da bir ev kiralama.

-tişört desenleme işine yeniden başlama.

-fotoğrafla gayet ciddi olarak uğraşma.

-düzenli spor, dolayısıyla beslenme alışkanlıklarında köklü değişim.

fena geçmemiş. anlatacak çok şey var o zaman.

6 yorum:

erhanbey dedi ki...

eh... başlayalım o zaman...

smyra dedi ki...

kahvemi-çikolatamı alıp oturdum saman sayfaların başına; yazın, sözün pek bi' keyifli geldi bana :)

sherlotte dedi ki...

senden bir ses gelince çook sevindim, heyecanlandım :)

oh be, iyi ki...

janus dedi ki...

canım :)
ben de çok sevindim şimdi.
gerçi çok mahcubum sana.. (utanmış smiley) :)

Elly dedi ki...

Hoşgeldin :)

janus dedi ki...

tembelliğe son verdiysem, hoşbulduk :)

Yorum Gönder